کودلکو قراردادهای چند ساله ای را در آسیای جنوب شرقی امضا کرد

شرکت دولتی کودلکو شیلی به عنوان بزرگترین تولیدکننده مس جهان، روز پنج شنبه ۳۰ دسامبر اعلام کرد که با امضای قراردادهای چند ساله برنامه فروش خود را در آسیای جنوب شرقی برای سال ۲۰۲۲ با موفقیت به پایان رسانده است.

این شرکت در ماه جولای اعلام کرده بود که با افتتاح دفتری در سنگاپور به دنبال ۴ برابر کردن فروش خود در این منطقه تا سال ۲۰۲۳ است.

این معدنکار همچنین تمایل خود را به بازار هند نیز بیان داشته زیرا تلاش می کند وابستگی خود را به بازار چین کاهش دهد.

کودلکو در بیانیه ای که برای رویترز ارسال کرد گفته که ارقام مثبتی را در سال ۲۰۲۱ به ثبت رسانده در حالی که از برآورد فروش خود برای سال آینده فراتر رفته و برنامه خود را برای ورود به آسیای جنوب شرقی به طور رضایت بخشی انجام داده است.

کودلکو بدون ارائه جزئیات اعلام کرد: ما برنامه ای برای افزایش فروش مس تصفیه شده در منطقه داریم و به ۱۰۰ درصد آن برای سال ۲۰۲۲ دست یافته ایم.

این معدنکار همچنین گفت که توانسته برنامه های خود را با موفقیت در چین اجرا کند جایی که پرمیوم مس در آنجا تا حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است. در تایوان و کره جنوبی این افزایش حتی بیش از ۲۰ درصد بوده است.

قیمت های بالا، نسبت به قراردادهای معامله شده در بورس فلزات لندن به چشم انداز تقاضای قوی مس اشاره دارد زیرا اقتصاد جهانی به بهبودی خود پس از پاندمی ادامه می دهد.

معاون بازاریابی کودلکو گفت: استراتژی این شرکت برای دستیابی به بازارهای جدید در آینده موفقیت آمیز بوده چراکه انتظار می رود مصرف مس تصفیه شده در آسیای جنوب شرقی رشد پایداری را برای ۲۰ سال آینده تجربه کند. وی خاطرنشان کرد: این شرکت توانسته تعداد مشتریان خود را حفظ نماید و در عین حال پرمیوم را تا حدود ۳۰ درصد در اروپا افزایش دهد./به نقل از کانال دکتر جعفری طهرانی

پست های مرتبط

پیام بگذارید