در دوره آموزشی انجمن مس ایران پیشنهاد شد؛ ایجاد تشکل یا صنفی مجزا برای گردهمایی آزمایشگاههای معدنی

انجمن مس ایران چهارمین دوره و کارگاه آموزشی خود تحت عنوان ۱-چالش‌های انالیز طلا از نمونه‌برداری تا ازمایش با نگاه ویژه به کانسارهای مس ۲- راه‌کارهای کنترل نتایج آزمون را برگزار کرد. آقایان مهندس صبحدل مدیر عامل شرکت زرآزما و مهندس عیسی‌زاده مدیر فنی بخش طلا شرکت زرآزما مدرسین این دوره بودند.
در این نشست به ایجاد تشکل یا صنفی مجزا برای گردهمایی آزمایشگاههای معدنی تاکید شد تا روی عملکرد آزمایشگاهها، دستورالعملها، روشها و برنامه‌ریزی واحد برای آزمایشگاههای کشور تصمیماتی اتخاذ شود. این مهم با توجه جدی به مشارکت بخش علمی و آزمایشی بخش معدن امکان‌پذیر خواهد بود و این صنف سبب خواهد شد درباره تصمیمات کلان این بخش بحث و تبادل نظر صورت گیرد و مسیر آزمایشگاه مسیری درست و روشنی داشته باشد.
دکتر شعبانی، نایب رئیس انجمن مس ایران در این دوره آموزشی مطرح کرد: این موضوع را با نظام‌مهندسی ایران مطرح کردیم، به نظر می رسد نظامند شدن آزمایشگاهها و تشکیل این مجموعه صنفی با برنامه اصلی به منظور نظم دادن به فعالیتهای معدنی کشور در بستری با همراهی نظام مهندسی معدن ایران مناسب خواهد بود.
دکتر شعبانی در ادامه با تاکید بر استمرار دور‌ه‌های آموزشی حول مسائل مهم روز و مورد درخواست اعضا گفت: بنا داریم آموزشها را قوی‌تر کنیم و برای برنامه بعدی این کمیته تحلیل بازار مس در حال و آینده را در نظر گرفته‌ایم که برنامه‌ریزی اولیه آن انجام شده است.
✔️دوره و کارگاه آموزشی اخیر تحت عنوان ۱-چالش‌های انالیز طلا از نمونه‌برداری تا ازمایش با نگاه ویژه به کانسارهای مس ۲- راه‌کارهای کنترل نتایج آزمون با ۵۵ نفر برگزار شد و در این جلسه به لزوم پرداختن جدیتر به مسائل آموزشی تاکید شد.

پست های مرتبط

پیام بگذارید