مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر مطرح کرد: افزایش ۵۶ درصدی فروش «فباهنر» در ۹ ماهه ۱۴۰۲

مهندس ضیائی، مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر عنوان کرد: با وجود محدودیت‌های صادراتی ناشی از قوانین و آیین‌نامه‌های جدید، شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۹ ماهه سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در فروش ۵۶ درصد و در سود ناخالص ۲۵ درصد افزایش داشته است.
این عضو انجمن مس ایران بیان کرد: شرکت صنایع مس شهید باهنر با تولید بالغ بر ۲۴ هزار تن محصول در ۹ ماهه سال جاری، توانست ۹۴ درصد بودجه فروش خود را محقق سازد.
مدیرعامل این مجموعه صنعتی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد ۹ ماهه سال جاری، برنامه‌های پیش روی شرکت را تبیین کرد و افزود: شرکت صنایع مس شهید باهنر توانست با دستیابی به مبلغ ۱۸ هزار و ۲۷۵ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال سود ناخالص، ۱۷ هزار و ۶۶۹ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال سود عملیاتی و ۱۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال سود خالص به ترتیب ۴۶، ۳۷ و ۲۵ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال قبل را تجربه کند.
وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در زمینه کاهش صادرات، عنوان کرد: متاسفانه قوانین و آیین‌نامه‌های جدید، شرکت را دچار مشکلات و موانع عدیده در خصوص صادرات کرده است؛ البته ما پیگیری‌های زیادی برای برطرف کردن این موانع انجام داده‌ایم و امیدواریم با هماهنگی سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط بتوانیم رونق دوباره را به بخش صادرات محصولات تولیدی شرکت بازگردانیم.
ضیایی خاطرنشان کرد: از آنجایی که شرکت صنایع مس شهید باهنر طی چند سال گذشته توانسته است عنوان صادرکننده نمونه استانی و کشوری را به خود اختصاص دهد، رفع موانع تولید و افزایش صادرات که خواست رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری نیز هست، می‌تواند باعث رونق بیش از پیش فعالیت‌ها در این شرکت شود.

پست های مرتبط

پیام بگذارید