سخنرانان کنفرانس آنلاین مس مشخص شدند

نخستین کنفرانس آنلاین مس با موضوع فرصت‌های پنهان سرمایه‌گذاری در صنعت مس با نگاهی بر بازار و معدن، پنج سخنران کلیدی خواهد داشت که با مشارکت و همکاری ایمیدرو، شرکت ملی صنایع مس ایران و انجمن مس ایران و شرکت فراوری مس درخشان تخت گنبد، توسط سایت خبری- تحلیلی معدن ۲۴ برگزار می‌شود.

در این کنفرانس مجازی صاحب‌نظران حوزه معادن و صنایع مس به بحث و تبادل نظر می‌پردازند و صاحبان این صنایع می‌توانند به صورت آنلاین در این سمینار شرکت و تبادل اطلاعات کنند.

در این همایش آنلاین پنج سخنران کلیدی شامل “اردشیر سعدمحمدی” مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، “مجید ضیایی” مدیرعامل شرکت صنایع مس باهنر، “اسدالله کشاورز” معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صمت ،”امیر صباغ” مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری سازمان ایمیدرو، ”بهرام شکوری” رئیس انجمن مس ایران و “اسماعیل رامه” کارشناس ارشد سابق شرکت BHP Billiton به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بر پایه این گزارش، توسعه پایدار و حذف موانع پیش روی صنعت، بررسی وضعیت سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی و بالادستی مس، بررسی آینده بازار مس و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اکتشاف و فعال سازی معادن غیرفعال مس، محورهای این همایش آنلاین را تشکیل می دهند.

این کنفرانس ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و متقاضیان برای حضور در آن توانند با شماره های ۰۲۱۸۸۹۸۱۲۰۶ و ۱۲۰۷ و ۰۹۳۶۱۵۸۴۷۸۸ تماس حاصل کنند.

پست های مرتبط

پیام بگذارید